الرومنسيه
اذا كنت عضو نرجو الدخول اذا كنت زائر نرجو التسجيل
الرومنسيه
اذا كنت عضو نرجو الدخول اذا كنت زائر نرجو التسجيل
الرومنسيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرومنسيه

منتدي رومنسي لعشاق الرومنسيه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

رساله الي كل من يحب والي كل من تحب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مالك المنتدي
مالك المنتدي
Admin

رساله الي كل من يحب والي كل من تحب Empty
مُساهمةموضوع: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 12:52 am

هذه الراسله خاسه بي انا انا فقط اكتبها من قلبي واتمني ان كل الاحبه يسمعوها وكل الاعضاء وارجو ترك ردودكم علي موضوع
انا هتكلم من قلبي والله واتمني انكم تسمعوني
انا بتمني من الاحبه اللي بيحبو بعض وهايسيبو بعض ياريت تفكرو قبل الخطوة دي كتير اوي لانها خطوة فاصله في الحياه
اتمني انكم تدو لبعض فرصة واتنين وتلاته ومليون ولكن اذا كان جرح حبيبتك ليك كبير هكون عاذرك او جرح حبيبك ليكي كبير
وي مثلا انه قالك بعد فترة حب انك مش بتحبه في لحظة غضب يعني او مثلا قالك انه مش حاسك
طبعا ساعتها هتقول يعني ايه وزاي ةالكلام ده وممكن تتسرع وتقول اسيبها
انا بقي مش عايز التسرع ده وفكر مرة واتنين واديها فرصة مرة واتنين وابعدو عن بعض لمده اقصاها7ايام
اتمني ان الكلام اللي في قلبي قدرت اعبر عنه في الراسله دي وعلي فكرة الرساله دي موجها الي كل الاحبه والاعضاء
وموجوجها ايضا لعضو معانا في المنتدي يارب يكون فهم كلامي
اتمني انكم تسيبو ردودكم علشان اعرف انتو ايه رايكم في كلامي وهل هو صح ولا لاء Very Happy
https://romnsia17.ahlamontada.net
هدير
مديرة المنتدي
مديرة  المنتدي
هدير

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 1:04 am

امال فين التسامح عن الحب اللى بتتكلمو عنه فين كل الناس ممكن تغلط ومفيش حد معصوم من الخطا بس الاهم التسامح والمغفرة والعفو لان اللى بيحب بجد مستحيل يكرهه ومستحيل يزعل انما دايما القلب بيغفر لحبيبه
Admin
مالك المنتدي
مالك المنتدي
Admin

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 1:05 am

انا معاكي في الكلام في لما بيكون الجرح كبير اوي صعب انه يخف وخصوصا لو كان داخل قلب الحبيب
https://romnsia17.ahlamontada.net
a7la 7oob
مشرف رسائل المحمول
مشرف رسائل المحمول
a7la 7oob

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 3:41 am

وربنا انت برنس
الكلام بتاعك جامد اوووى واكيد كل الاحبه هيستفادوااا منه
وياريت الى يحبوا يكونوا بيحبوا بجد مش .......
I love you lola
a7la 7oob
مشرف رسائل المحمول
مشرف رسائل المحمول
a7la 7oob

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 3:50 am

هدير كتب:
امال فين التسامح عن الحب اللى بتتكلمو عنه فين كل الناس ممكن تغلط ومفيش حد معصوم من الخطا بس الاهم التسامح والمغفرة والعفو لان اللى بيحب بجد مستحيل يكرهه ومستحيل يزعل انما دايما القلب بيغفر لحبيبه

ايوه عندك حق
علشان الى بيحب برضو لازم يسامح
a7la 2aleb

a7la 2aleb

مُساهمةموضوع: a7la 2aleb   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 12:06 pm

[b]هاااااااااي تكتك عامل ايه حلوة اووووي لولااااااااا منك وردك علي الموضوع حلو اووووووك ماجيكووو لورا
a7la 2aleb

a7la 2aleb

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كل من يحب والي كل من تحب   رساله الي كل من يحب والي كل من تحب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 12:09 pm

[b]ميررررررررررررررررررررررررررررررررسى على الموضوع الجااااااااااااااااااااامد قوى منك ويستاهل تقديرممتازززززززززززززززززززززززززززززززز
وأتمنى الجديد أنتم دائما الأفضل وفى أنتظار الجديد إن شاء الله

رساله الي كل من يحب والي كل من تحب
صفحة 1 من اصل 1